
חוויית משתמש בתחבורה ציבורית

הנגשת המידע באופן מהימן ומדויק יכולה לצמצם באופן משמעותי את הפער המובנה שבין זמן ההמתנה הנתפס לזמן ההמתנה בפועל ובכך מגבירה את תחושת הביטחון, האמון והנוחות של המשתמש בתחבורה הציבורית.
חברת ברשאי חרטה על דגלה את עיצוב ושיפור חוויית הנוסע בתחבורה הציבורית, מתוך ההבנה כי לזו השפעה מכרעת על תפיסת שירות התח"צ בקרב הנוסעים כאלטרנטיבה ממשית לרכב הפרטי.

במסגרת זו, אנו עושים שימוש בכלים מתקדמים, בהם מחקרי פרסונות ומסעות לקוח, תוך שימת דגש על רמת שירות גבוהה בהיבטים של נגישות, ביטחון אישי, בהירות לנוסע וזמינות המידע.
הנגשת המידע בכלים מתקדמים הינה מאבני היסוד של חברת ברשאי. אנו עוסקים בתכנון מוצרי שילוט סטטי ושילוט אלקטרוני, תוך התייחסות מעמיקה לרכיבים המשפיעים על רמת השירות, דוגמת תאורה, פריסה וכיו"ב.
אנו בברשאי פועלים להבטיח שכל מערכת תחבורה ציבורית תהיה נוחה, נגישה ואטרקטיבית, כך שהמשתמשים ירצו לחזור ולהשתמש בה.
בהשקעה יחסית נמוכה נוכל לייצר השפעה משמעותית על איכות השירות ועל שביעות הרצון מהתחבורה הציבורית בישראל.
